41 ZVE Seedorf

  • John Koppenhagen

    Ik ben op zoek naar Dpl die in 81/82 in Seedorf dienst gedaan hebben bij het 41 ZVE

  • wilco bruggeman

    Hai John,

    Ik ben van lichting 81-3 en ben in juli naar seedorf gegaan waar ik in 82 ben afgezwaaid. Mijn functie destijds was kok chauffeur op de 4 tonner.

    groet,

    Wilco

  • Martin

    Mijn naam is Martin Vermeer ( 82 - 5 ).

    Voor zover ik me kan herinneren was mijn lichting de laatse en is 41 ZVE daarna opgeheven.

    Kan me wachtmeester Breeuwer nog heugen en ik heb er nog een onderscheiding aan over gehouden.

    Ed Rotscheid, Gino Muzo, Jimmy ?,Rene Verhagen en Kornet Pieters en Brennickmeijer komen ook een beetje naar boven

    Groet en suc 6 met je zoektocht

  • Michel den Uijl

    Hallo martin

    Leuk wat van je te horen ,je hebt gelijk wij waren de laatste daar .

    Bij mij op de kamer was nog ronald Cornelisse en Ed Rohtscheit

    Laat maar wat van je horen groetjes Michel

  • Ed Rotscheid

    Hier een teken van leven vooral gericht aan Martin Vermeer en Gino Muzo en eigenlijk alle Maten van de lsaatste lichting van 41 ZVE

    Het is inmiddels 30 jaar geleden heren waar blijft de tijd !.

  • Ed Rotscheid

    Martin leef je nog ? Eddy Eddy Eddy Eddy Eddy………..

  • Ed Rotscheid

    Michel den Uijl tuurlijk ken ik die nog !

  • Martin

    Hahahahah, natuurlijk leef ik nog.

    Heb je nog via Hyves gemeld dat ik geen account heb.

    Je kan me wel toevoegen via Facebook.

    Alles in orde met je.

    Greetz

  • wim van keulen

    Opgekomen 11 augustus 1965 (65-4) Willem III Kazerne Amersfoort; na 2 maanden te zijn afgeknepen in het hellegat de zwarte baret “verdiend”. Vervolgens 3 maanden Kromhoutkazerne Utrecht bij de STD (school technische dienst) wat ik daar moest doen, weet ik tot op heden niet (volkomen a-technisch). Dan nog even 2 maandjes naar een plaatsje vlakbij Zwolle om te leren schrijven…hahaha… en dan….naar Duitsland…jippieeeeeee…1 maand Hohne en de rest van mijn 21 maanden diensttijd in Seedorf hetgeen tussen ZEVEN en SELSINGEN ligt. Het was toen een heel nieuwe kazerne in Seedorf. Ons gebouw lag vlakbij de poort waar ook het PMC te vinden was. Onze commandant droegen wij op handen…zijn naam was legendarisch…Majoor Van Boudijk - Bastiaansen. Hij reed in een groene Engelse sportwagen. Toffe tijd gehad daar. Geweldige bedden met matrassen…in de Willem III Amersfoort sliep ik nog op een zelf opgevulde strozak. Dat jeukte niet alleen, maar als er een strootje doorheen stak, prikte dat gemeen. Ik heb in totaal 27 jaar in Breda gewoond op drie adressen (niet tegelijkertijd). Ben 4 keer getrouwd geweest en even zovele malen gescheiden. Daarna ben ik nog 18 keer verhuisd, dus je kunt het wel raden, ik heb geen enkele foto (meer).

  • Gino Muzo

    Hoi Martin Michel en Ed. Ik kan jullie nog goed herinneren, leuk om nog een teken van leven te zien