41 Tankbat

  • Jos Schuurman

    Toevallig meelezers die gedurende 1985/86 in Hohne bij 41 Tankbat hebben gediend bij SSV of BOG ?

  • Duco Brongers

    Ja, ik. In dat jaar plv-C Aesk van het mini-KVVeskadron. Je naam komt me nog bekend voor. Jij was geplaatst bij het hrstpel? Binnenwonende van WB 19?

    Groeten, Duco

  • Jos Schuurman

    Ja dat klopt.Ik zat bij Wiel ,achter op de plaat.Het nummer van het gebouw weet ik niet meer.Mijn kamer was tegenover die van de ritmeester Mulder.Duco Brongers schreef:

    >

    > Ja, ik. In dat jaar plv-C Aesk van het mini-KVVeskadron. Je

    > naam komt me nog bekend voor. Jij was geplaatst bij het

    > hrstpel? Binnenwonende van WB 19?

    >

    > Groeten, Duco

  • Ronald van Herk

    Ben je al lid op www.dienstmakkers.nl daar zijn al veel mensen aangemeld bij dit onderdeel (er zijn er 2 van 41 tankbat)

    succes

  • Peter Hemstra

    Ik was koepelgeschutmonteur Leopard-2, lichting 85-4. Heb je trouwens het

    ILA bord nog van de vliegshow. Van Huub Essenberg heb ik jaren terug een brief

    met foto's gehad waar we nog opstaan samen met Leon Vroemen met het ILA bord.

    Het was toch een mooie tijd die we gehad hebben in Hohne. Altijd lachen met jou.

    Ik heb je daarna nog 1 keer gezien op mijn werk in 1988. Toen werkte je als koerier.

    Ik werk nog steeds bij hetzelfde bedrijf alleen zijn we dit jaar verhuist van Limmen

    naar Heiloo. Verder woon ik nog steeds in Beverwijk in een appartement die ik in

    de loop van de tijd opgeknapt heb.

    Groeten van Peter (hakken tegen elkaar)

  • Jos

    Hee Peter,

    Tijdje geleden dat ik je gesproken heb.

    Mooie tijden waren dat hé ?!

    Nee, het bord heb ik niet meer. De fotos allemaal nog wel.

    Zoek me ook eens op op faceboek ?

    We hebben nu ook een 41 TankBat pagina op FB, zo leuk !!

    Groeten,

    Jos

  • Simon

    Hallo, is er iemand die in de lichting 83-5 in het SSV eskadron gezeten heeft bij 41 tankbat{het blauwe huisje),

    groet simon